niedoskonałości ciała po ciąży można usunąć za pomocą zabiegów kosmetycznych
Niedoskonałości po ciąży można usunąć za pomocą zabiegów estetycznych
2 czerwca 2017
Szkolenie zakażenia od kosmetyków - Codziennik Kosmetyczny
Szkolenie: Zakażenia od kosmetyków – fikcja czy realne zagrożenie?
7 czerwca 2017

Beauty Innovations 2017 za nami! Kto nie był, niech żałuje

7 edycja Beauty Innovations relacja
9 godzin konferencji, 10 merytorycznych paneli, około 70 spotkań biznesowych i ponad 100 uczestników – tak w liczbach można podsumować Beauty Innovations 2017, które odbyło się 23 maja w hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi. Kolejna edycja i kolejny sukces.

Rozmowy o branży

Była to już 7. edycja Beauty Innovations. Jak co roku, starano się, aby wydarzenie to było czymś więcej, aniżeli kolejną konferencją na mapie wydarzeń branżowych. To, co ją wyróżniało, to przede wszystkim merytoryczne panele, nastawione na szerzenie wiedzy na temat branży - aktualnych wyzwań i problemów, trendów, jakie obecnie panują, oraz nowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
Program jest wynikiem naszych wieloletnich doświadczeń. Od lat przyglądamy się z bliska branży kosmetycznej, regularnie prowadzimy szkolenia dla kosmetologów, współpracując z najlepszymi ekspertami z tej dziedziny, stąd wiemy, jakie obecnie tematy są tymi, które wzbudzają największe zainteresowanie i o których warto, a czasem nawet i trzeba, mówić. Tym bardziej cieszymy się, słysząc tak wiele pozytywnych opinii na temat Beauty Innovations. – mówi Anna Miłowska, Koordynator Konferencji.
Nie byłoby tak dobrych i ciekawych wykładów, gdyby nie osoby, które je prowadziły – znani i cenieni eksperci z branży. W tegorocznej edycji w gronie prelegentów znaleźli się: dr inż. Anna Oborska - Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego, mgr inż. Anna Królak – Starszy Specjalista ds. REACH i CLP w firmie THETA Doradztwo Techniczne, mgr Kinga Kasperkiewicz i mgr Paulina Mucha – eksperci z Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, dr n. farm. Piotr Koziej – współwłaściciel firmy Dr Koziej, mgr Michał Abendrot – specjalista w firmie Dr Koziej Instytut Badań Kosmetyków, mgr inż. Olga Czernicka - Ekspert ds. Badań Aplikacyjnych w J.S. Hamilton International Sp. z o.o., mgr Tatiana Dworieckaja – Absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia, Brand Manager w firmie YETpack – Packaging and Private Label Cosmetics, mgr inż. Robert Goncerz – Chief Solution Architect w firmie SKK S.A., mgr Magdalena Bulska – absolwentka Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, autorka licznych publikacji naukowych.

Gościem specjalnym Beauty Innovations była dr n. med. inż. Katarzyna Pytkowska – rektor i współtwórca Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia, która poprowadziła debatę, będącą zwieńczeniem Konferencji.

Temat przewodni: W jaki sposób mówić konsumentowi o kosmetykach? Jak się okazuje, największym wyzwaniem dla branży są nie tylko deklaracje marketingowe, umieszczane na opakowaniach, ale również szerzące się wśród konsumentów informacje na temat kosmetyków i poszczególnych ich składników, o których można przeczytać w Internecie, a które niestety mijają się z prawdą. Są to często mity – wyssane z palca, które niestety mają ogromny wpływ na całą branżę kosmetyczną.

Nowością był Punkt Konsultacyjny znajdujący się przy stoisku THETA Doradztwo Techniczne. Każdy uczestnik Konferencji mógł uzyskać porady z zakresu REACH i CLP, wprowadzenia do obrotu produktu kosmetycznego, legislacji składników, oświadczeń marketingowych i wielu, wielu innych zagadnień. Punkt ten cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.


Rozmowy o biznesie

Ważnym punktem Beauty Innovations był (i zawsze będzie) networking. Dzięki specjalnej platformie uczestnicy mieli możliwość na 2 tygodnie przed wydarzeniem umawiania się na indywidualne spotkania biznesowe z potencjalnymi kontrahentami i najlepszymi specjalistami branży kosmetycznej. Spotkania te cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i trwały od otwarcia, aż do ostatnich minut konferencji.
Zdajemy sobie sprawę, jak duże znaczenie ma w dzisiejszych czasach networking, a takie wydarzenie jak Beauty Innovations jest idealną do tego okazją. Mając to na uwadze, nie tylko daliśmy możliwość umawiania takich spotkań, udostępniając platformę B2B, ale również postaraliśmy się, aby wszystkie rozmowy przeprowadzane były w komfortowych warunkach, w specjalnie wyznaczonych do tego miejscach. Nad każdym spotkaniem zawsze czuwał ktoś z Biura Organizacji – pilnując terminów i służąc pomocą, w razie jakichkolwiek problemów – mówi Anna Miłowska.
Konferencję zakończyła uroczysta kolacja, na której – już mniej formalnie – można było porozmawiać, wymienić się spostrzeżeniami i oczywiście bliżej poznać.

Kolejna edycja Beauty Innovations już za rok! Kiedy? Tego dowiecie się już niedługo.

Tymczasem bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w tym wydarzeniu! Nie mówimy „do widzenia”, ale „do zobaczenia”.
 
 
Kaja Bernasińska
Kaja Bernasińska
Absolwentka filologii polskiej, dziennikarz i copywriter z wieloletnim doświadczeniem. Przez ponad 2 lata związana była z branżą kosmetyczną, pracując dla Delia Cosmetics, gdzie zajmowała się szeroko pojętym marketingiem. Obecnie redaktor branżowy w portalu Biotechnologia.pl. Uczestniczka wielu konferencji kosmetycznych, na których poruszane są najważniejsze aspekty i problemy branży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

F
?

Zapisz się do newslettera!

Zapisz się do newslettera, nie przegap nowych informacji.

FreshMail.pl