proszki owocowe-L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki-CodziennikKosmetyczny.pl
Dobrodziejstwo owoców nie tylko w sezonie – pionierskie badania Polki nad proszkami owocowymi
20 sierpnia 2018
Ustawa o produktach kosmetycznych_CodziennikKosmetyczny
Ustawa o produktach kosmetycznych – kiedy wejdzie w życie i czy jesteśmy na nią gotowi? [wywiad]
23 sierpnia 2018

Grupa L’Oréal rozbudowuje swoje portfolio o nowe marki z kategorii kosmetyków naturalnych

L'Oreal powiększa portfolio o kosmetyki wegańskie-CodziennikKosmetyczny.pl
Z początkiem sierpnia Grupa L’Oréal ogłosiła, że do jej globalnego portfolio dołącza Logocos Naturkosmetik AG, niemiecka firma, która wprowadziła na rynek takie unikatowe marki kosmetyków naturalnych, jak Logona czy Sante. Wszystkie marki należące do Logocos są wegańskie i posiadają certyfikaty BIO, ponadto część z nich wykorzystuje do produkcji wyciągi roślinne i składniki naturalne pochodzące z własnych upraw organicznych.
Firma Logocos Naturkosmetik, z siedzibą w Hanowerze w Niemczech, została założona w 1978 roku przez naturopatę. Obecnie zatrudnia około 340 pracowników, a w 2017 roku wyniki sprzedaży na terenie Niemiec i pozostałych krajów Europy wyniosły 59 milionów euro netto.

Logona to seria produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów, pielęgnacji skóry oraz higieny intymnej, która oferowana jest konsumentom ceniącym kosmetyki naturalne wysokiej jakości. Produkty te dostępne są poprzez specjalistyczne kanały sprzedaży, przede wszystkim sklepy z artykułami organicznymi. Z kolei Sante to linia produktów do pielęgnacji włosów, ciała i higieny intymnej, a także produkty do makijażu, przeznaczonych dla młodszych konsumentów poszukujących najnowszych trendów. Kosmetyki te oferowane w masowych kanałach dystrybucji.

– Logocos, jako światowy pionier na rynku kosmetyków organicznych, wnosi do naszego portfolio nie tylko dwie wartościowe i certyfikowane marki kosmetyków naturalnych, ale przede wszystkim unikatową wiedzę i doświadczenie. Konsekwentna realizacja strategii L’Oréal szybkiego reagowania na najnowsze trendy, pozwala nam umocnić pozycję Dywizji Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oréal w kategorii kosmetyków naturalnych - jednego z najszybciej rosnących trendów na rynku kosmetycznym - powiedział Alexis Perakis-Valat, prezes Dywizji Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oréal.

L’Oréal planuje w najbliższej przyszłości rozwinąć dystrybucję marek firmy Logocos Naturkosmetik na innych rynkach. Obecnie trwają prawne formalności zmierzające do finalizacji procesu, zgodnie ze stosownymi wymogami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

F
?

Zapisz się do newslettera!

Zapisz się do newslettera, nie przegap nowych informacji.

FreshMail.pl