38. Kongres i Targi LNE – branża beauty w wersji PRO
30 sierpnia 2018
Produkty do pielęgnacji urody – skuteczność najważniejsza
3 września 2018

Procter & Gamble chce zastrzec skróty LOL i WTF

Procter&Gamble chce zastrzec skróty_CodziennikKosmetyczny
Koncern Procter & Gamble złożył wnioski o zastrzeżenie jako znaki towarowe popularnych skrótów stosowanych w internecie i mediach społecznościowych – podały wirualnemedia.pl. Na liście są LOL, WTF, NBD oraz FML. Firma prawdopodobnie zamierza oznaczyć skrótami nowe produkty kierowane do klientów z pokolenia milenialsów.
O złożeniu przez Procter & Gamble dokumentów do amerykańskiego urzędu patentowego poinformowały zachodnie media, m.in. BBC oraz Bloomberg. Według nich firma chce zastrzec jako własne znaki towarowe 4 popularne skróty stosowane często przez użytkowników internetu i mediów społecznościowych. Na liście znalazły się LOL (laugh out loud), WTF (what the fuck), NBD (no big deal) oraz FML (fuck my life).

P&G nie skomentował oficjalnie sprawy. Według ekspertów, z którymi rozmawiał Bloomberg koncern może w przyszłości planować wprowadzenie do swojej oferty nowej linii produktów kierowanych do pokolenia milenialsów, którzy aktywnie korzystają z internetu – piszą wirtualnemedia.pl.

Serwis The Drum przypomniał, że P&G nie jest jedyną marką, która chce zastrzec popularne skróty internetowe jako własne znaki towarowe. Do urzędu patentowego w USA trafiło wcześniej 246 wniosków dotyczących skrótu LOL, 147 związanych z WTF, 71 z NBD i 61 dotyczących FML. Część postępowań jest wciąż w toku, jednak pokaźna liczba wniosków została już przez urząd odrzucona.

Źródło: Wiadomości Kosmetyczne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

F
?

Zapisz się do newslettera!

Zapisz się do newslettera, nie przegap nowych informacji.