Makijaż brwi-dawniej i dziś-VodziennikKosmetyczny
Makijaż brwi – dawniej i dziś
23 października 2017
Rynek medycyny estetycznej w Polsce
26 października 2017

Menstruacja jak przełamać tabu? – czyli kilka słów o niecodziennym spocie reklamowym

Bodyform-kampania reklamowa-CodziennikKosmetyczny
Kobietom w wyborze tych a nie innych środków higienicznych w te trudne dni mają „pomóc” reklamy. Myślę, że nie bez przesady będzie stwierdzenie, że obecne reklamy dość ogólnikowo przedstawiały ewentualne niedogodności jakie mogą spotkać kobiety, które będą stosować nieodpowiednie – np. superchłonne podpaski czy tampony. Żeby zachęcić Panie do nowego produktu chłonność podpasek prezentowana była przez spoty poprzez wylewanie na nie nierealistycznego, zazwyczaj niebieskiego płynu. Kobiety otwarcie mówią, że przyzwyczaiły się już do tego, że o okresie nie mówi się głośno, a krew w kontekście miesiączki budzi odrazę. Jednak przecież jest to zupełnie naturalna rzecz. Idąc tym tropem, powstało hasło nowej kampanii podpasek „Bodyform”, które wobec powszechnej opinii łamie tabu.
Brytyjska marka nie skończyła jednak na haśle, a poszła krok dalej, pokazując w swojej reklamie prawdziwa krew. Krew ta to nie tylko płyn na podpasce ale także w spocie płynie po udzie dziewczyny biorącej przykład. W wideo obejrzeć można scenę, w której chłopak kupuje podpaski w markecie. Firma Bodyform wymyśliła także w social mediach tag #bloodnormal, pod którym mają znajdować się treści udowadniające, że menstruacja to ludzka, i normalna rzecz. Wyprodukowała również plastry w kształcie podpasek z tym hasłem, aby uświadamiać mężczyzn, że jest to naturalne zjawisko fizjologiczne.

Co sądzicie o tej reklamie? Przemawia do Was czy wręcz przeciwnie?
 
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

F
?

Zapisz się do newslettera!

Zapisz się do newslettera, nie przegap nowych informacji.
[FM_form id="1"]