Jednak wyłącznie w tym artykule przeczytasz o równie ważnej funkcji sprzedażowej. Jak wiadomo sprzedaż to skutek, nie przyczyna. Aby wpłynąć na sprzedaż, lumiSCAN gen. 3.0. wykorzystuje funkcję skanowania twarzy oraz komputerowej analizy – dzięki czemu w niespotykany do tej pory sposób wizualizuje problemy i mankamenty skóry twarzy Klienta na monitorze. Tak przeprowadzona innowacyjna dermokonsultacja wywołuje u Klienta potrzebę szybkiej poprawy swojego wyglądu oraz w istotny sposób wpływa na podejmowanie decyzji zakupowej, która często nie kończy się na jednym zabiegu. Oto dlaczego:
Twoi klienci wzrokowcami
Zamiast opowiadać o ich problemach – pozwól im je zobaczyć. Im lepiej zwizualizujemy Klientom ich problemy skóry, tym chętniej zainwestują pieniądze w poprawę swojego wyglądu.
Uzależnij klientów od wizyt w twoim salonie
lumiSCAN gen. 3.0. umożliwia tworzenie kartoteki Klientów, w której przechowywane są wyniki i zdjęcia ze wszystkich analiz. Od tego momentu Klient będzie mógł prześledzić historię postępów terapii oraz zmianę swojego wyglądu wyłącznie w Twoim salonie.
Zwiększ sprzedaż pakietów oraz terapii łączonych
O ilu problemach skóry Twój kosmetolog rozmawia z Klientem podczas dermokonsultacji? Komputerowa analiza skóry lumiSCAN gen. 3.0. generuje obszerne wyniki badania, które zestawione są aż w ośmiu zakładkach szczegółowych obrazujących poziom zanieczyszczenia skóry, problem cieni pod oczami, ukrytych zmarszczek, przebarwień, cery naczyniowej, porów, trądziku i wielu innych.
Podczas dermokonsultacji z wykorzystaniem lumiSCAN gen. 3.0. Klient dowiaduje się o wielopłaszczyznowych problemach swojej skóry, których wcześniej nie dostrzegał. Ma to istotny wpływ na podejmowanie przez niego decyzji o zakupie zabiegów, często w formie pakietów oraz terapii łączonych.
Pozostań ekspertem w oczach klienta
Tradycyjna dermokonsultacja z wykorzystaniem lampo-lupy zawsze kończy się elementem sprzedaży. Podczas niej kosmetolog doradza zabiegi aparaturowe oraz produkty kosmetyczne do pielęgnacji domowej. Jednak czy Klienci lubią sprzedawców? A może bardziej cenią sobie ekspertów, którzy jedynie sugerują najlepsze dla nich rozwiązania? Dzięki dermokonsultacji z wykorzystaniem lumiSCAN gen. 3.0. Twoi kosmetolodzy już nigdy nie będą postrzegani jak osoby próbujące sprzedać zabiegi. Funkcję sprzedaży wykona za nich urządzenie. Technologia wizualizuje na monitorze wiele problemów skóry twarzy oraz sugeruje najlepsze rozwiązania pod kątek zabiegów i produktów kosmetycznych.
Zaoferuj klientom nową jakość dermokonsultacji
Komputerowa
analiza skóry lumiSCAN gen. 3.0.:
• tworzy kartotekę pacjentów z dokumentacją zdjęciową,
• uwidacznia zmiany niewidoczne dla ludzkiego oka,
• obrazuje problemy skóry twarzy pacjenta na monitorze,
• umożliwia porównywanie zdjęć i analiz ze wszystkich wizyt,
• generuje obszerne podsumowanie dermokonsultacji z zaleceniami,
• sugeruje dobór produktów kosmetycznych do pielęgnacji domowej.