RAPORT: Polki u fryzjera. Jak dbamy o swoje włosy?
27 czerwca 2019ABC cieni pod oczami
3 lipca 2019
1 lipca 2019 r. to ważna data dla branży kosmetycznej, a zwłaszcza dla Działów Marketingu. Od tego dnia zaczynają bowiem obowiązywać załączniki III i IV Dokumentu Technicznego Komisji Europejskiej w sprawie oświadczeń dotyczących produktów kosmetycznych oraz nowych zasad określania poprawności stosowania deklaracji „free from” („nie zawiera”/„wolny od”) i „hipoalergiczny”. To oznacza, że na opakowaniach kosmetyków nie zobaczymy już m.in. takich haseł, jak „nie zawiera parabenów” czy „kosmetyk hipoalergiczny”. Dlaczego akurat te deklaracje zostały wzięte pod lupę?
Absolwentka filologii polskiej, dziennikarz i copywriter z wieloletnim doświadczeniem. Przez ponad 2 lata związana była z branżą kosmetyczną, pracując dla Delia Cosmetics, gdzie zajmowała się szeroko pojętym marketingiem. Obecnie redaktor branżowy w portalu Biotechnologia.pl. Uczestniczka wielu konferencji kosmetycznych, na których poruszane są najważniejsze aspekty i problemy branży.